Sidor

söndag 13 september 2009

Ibland snubblar man

Fick tips av Mona att det är en artikel om Lars Lerin i M Magasinet varför jag naturligtvis gick och köpte den.
Där finns också en artikel om Karin Öberg och hennes lingarn Kalinka (från Forsa linspinneri). Det finns två beskrivningar från henne i www.Mmagasinet.se; en på en kofta, som man bara måste göra, och en tröja. Lycka!!
Då gör det inte så mycket att vi inte hittade någon svamp. Hans är fortfarande sjuk på fjärde veckan, stackarn, så det blir inte så långa promenader i skogen

4 kommentarer:

  1. Så bra att solen skiner ibland och piggar upp ner man tycker att allt ser mörkt ut.Jag håller tummarna för att Hans ska få hälsan tillbaka snart.Svamp finns väl i skogen länge än så det finns även möjlighet att samla. Säger den som varit med förr.

    SvaraRadera
  2. Nu kom jag in genom stickornas blogg.Hoppas det finns nån M-Magasin kvar,för det där mönstret vill jag ha.Jag hade pren.på tidningen förut,typiskt att det skulle bli nu.Tack för tipset,Margareta.Och du Hans,krya på dig!/ Ann-Marie.

    SvaraRadera
  3. AnnMarie. Mönstret finns på M magasinets hemsida.
    www.mmagasin.se

    SvaraRadera
  4. Tack för tipset.Jag upptäckte det också.Dotra skall skriva ut åt mig.Nu måste jag ju ta en ny pren. så man inte missar nåt annat kul!!!!!!

    SvaraRadera